oncontextmenu="return false"

God morgon på er!

Eller morgon och morgon, jag har varit uppe ett bra tag. Gick upp vid halv 9. Anyway!
Igårkväll kollade jag på "Mitt stora, feta, grekiska bröllop!" Haha så sjuukt bra film! Måste ha sett den minst 100 gånger... ;)
Fast jag orkade inte kolla på hela, utan jag gick och la mig klockan elva. Känner mig lite smått weird...
Liksom, vem brukar göra det en lördagkväll? Inte jag iaf. ;)
Temabyte. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...
Blir nog att plugga en del, eftersom vi har 3 prov den här veckan! No, So och matte. Wiiho. Inte direkt mina favoritämnen.
Uhm... Vet inte vad som händer den här veckan.. Det är iaf sista veckan, sen får vi sportlov!
Omg, jag längtar ihjäl mig, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0