oncontextmenu="return false"

Gryyymt

Hej hej!
Igår var fullt upp så hade ingen tid att blogga då.. :P
Tjejerna var här och det var grymt kul!
Först öppnade jag paket, och det var jättebra & fina presenter (bilder kommer)!
Sen pratade vi och sen kollade vi på I rymden finns inga känslor. Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Vi åt i alla fall tacopaj och till efterrätt blev det chokladmousse. ;)
Sen pratade vi typ, och bäddade, och sen kollade vi på 14 suger och Linas kvällsbok. :P
När vi skulle sova, vilket blev typ runt 4, så hände det en del läskiga grejer. :P
Först knäpptes datorn på, utan att det var nån i närheten av den (!!), och sen sa Julia att Linn skulle sluta att typ ta på hennes ben, fast Linn sa att hon inte gjorde det. Och sen kommer vi till Jennie... Haha hon är ju för skön asså. ;D
Det började med hur hon somnar. Hon typ låg på mage och hade armbågarna i madrassen. Och sen efter ett tag så satte hon sig upp (medan hon fortfarande sov...) och så satt hon och sov ett tag. Haha! Sen tog Sandra sin mobil och lyste på Jennies ansikte, och då spärrade Jennie upp ögonen och stirrade på Julia. Sen la hon sig ner igen och sen och vaknade, och då sa vi till henne att hon hade suttit upp och sovit, vilket hon inte alls sa att hon hade gjort. ^^
Sen somnade hon igen, och efter ett tag så for hennes ben upp i luften.
Och så pratade hon i sömnen också... Typ "Vem klev på en kivst?", "Vi är väl inte i skogen?", "Vem petade i näsan?". Och sen när typ alla hade somnat, utom jag och Jennie, så började jag att hosta jättemycket. Då sa Jennie "Host host på dig med!", fast jag tror att hon var vaken då.. Iaf, efter ca 5 minuter när hon hade somnat så sa hon "Jag satte majs i halsen. Host.."
Hon är lite läskig trots allt... ^^
Idag så åkte alla hem ca klockan ett, och då lade jag mig för att kolla på Solsidan!
Vi började att kolla på den innan de åkte hem, men jag lånade den av Amanda, så nu ligger jag här och har kollat på typ halva första säsongen! ^^
Måste bara hitta USB-kabeln (som är försvunnen igen...), så sen kan jag visa lite bilder.
Ikväll blir det pizza och melodifestivalen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0