oncontextmenu="return false"

I want a perfect moment

Halluu!
Idag var det kul! Fast lite stressigt. Idag var det sista gången som vi har träslöjd, hkk och syslöjd (...eller iaf för tjejerna, eftersom vi har prao nästa vecka och sen är det schemabyte..) Så på träslöjden så gjorde jag allt jag kunde för att bli klar med "sleven", men det blev jag inte. Eller bara nästan. Fick gå ifrån syslöjden, där jag bl.a. sydde som en dåre(!) för att gå ner till träslöjden och göra klart. Men jag hann ändå inte klart.. haha :P
Aja. Idag blir det att möblera om litegrann för imorgon kommer tjejerna hit... ;) Så det blir kul!
Sen är heeelg, då jag bara ska mysa och kolla på film och sånt har jag bestämt mig för! Kanske åka slalom..? Vi får se!
Tyvärr blir det inga bilder i det här inlägget eftersom jag har tappat bort USB-kabeln till kameran...Men ska börja leta nu så får ni nog se lite bilder sen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0