oncontextmenu="return false"

In the shadow of our dreams

Haha, verkar som att jag är den enda som inte har uppdaterat idag...
Anyway. Jag har som sagt prao den här veckan, så när jag kommer hem är jag rätt trött och orkar inte blogga... Idag somnade jag faktiskt på soffan direkt när jag kom hem, haha :P
Jätteintressant, jag vet.
Igår var det Alla ♥-Dag! Hade tyvärr ingen tid att blogga då, eftersom jag ville vara med familjen istället för att sitta framför datorn och dega. ^^
Nu ska jag packa lite inför imorgon, så hinner inte blogga mer ikväll. Men ni får ha det så bra så "syns" vi nog imorgonkväll. :)
Pussssss!
P.S., Jag vet att det inte kommer så mkt bilder nuförtiden, men laptopen dampar så därför sitter jag vid pappas dator istället... D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0