oncontextmenu="return false"

Mer än du förstår.

Hej sweeties!
Idag var det rätt så kul... Hade svenska först, då vi bara läste hela lektionen. Sen hade vi idrott och då spelade vi volleyball. Haha, jag har nästan lärt mig att serva riktigt nu.. ;)
Sen hade vi matte, sen lunch. Det var typ lax (?) som såg ut som fiskpinnar... Haha jag är så bra på att förklara. ;D
Aja, men det var inte så gott så jag åt typ bara grönsaker och mackor. :P Efter det var det spanska, då vi fick tillbaka proven från förra veckan... Jag hade 94/95 poäng, wiiho! :D
Sen efter skolan så följde Jennie och Karen med mig till frissan för jag skulle klippa mig.. Hade bestämt mig för lugg, men det blev snelugg istället. Jag övervägde tanken att springa ut därifrån när jag såg allt hår som föll ner på golvet... Men jag satt kvar, och det var ju tur, för det blev snyggt, enligt mig iaf. :P Fast jag har ju *lucky me* en virvel i luggen, så nu står luggen typ rätt ut om jag inte sätter upp den, haha. ;P
Men jaa, jätteintressant inlägg, I know! Men hade inte så intressanta saker att berätta... Imorgon har vi HK-prov, och jag känner att det kommer gå pissdåligt, men får väl hoppas på det bästa. ;)
Nu ska jag fortsätta plugga till provet. Puuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0