oncontextmenu="return false"

Och vinnaren är...

Jag är inte bäst på att blogga varje dag, men nu ska jag sätta igång igen, på riktigt!

Under dagarna som jag inte har bloggat har jag hunnit med:
  • Varit med Amanda
  • Fått ångest över att det är långt kvar till sommarlovet
  • Nästan missat bussen
  • Träffat några från Gällö & Kälarne
  • Ätit konstig mat på skolan
  • Saknat killarna, åtminstone lite
  • Haft yoga
  • Nästan somnat på yogan
  • Åkt slalom
  • Träffat Bella och Linn
  • Ätit två blodapelsiner
  • Knäppt massor av kort.
Det är ungefär vad jag har gjort. Och, såklart, så har haft lite ångest för att jag inte har uppdaterat bloggen...!
Men men, jag ska försöka bättra mig. ;)
Igår var det fredag, och då har vi ju elevens val sista timmen. Så då hade jag yoga. :)
Har aldrig provat det förut, så det var jättekul! På slutet fick vi bara ligga ner och vila, i typ en kvart eller nåt.
Och det var ju så mysigt... Med tända ljus och allting. Jag höll på att somna. :)
När jag kom hem så var jag så sjukt trött, så det första jag gjorde var typ att lägga mig på soffan och sova i en timme. På kvällen kollade vi på Let's Dance, och vid tio gick jag och la mig.
Vilket resulterade med att jag gick upp halv åtta imorse. Duktig tjej! ;) Klockan 10 åkte vi till Gällö för att åka slalom. Där träffade vi Bella, Linn, Alva, Manne och Lotta. Så då åkte jag med dem hela dagen. Det var sjukt kul. :)
Förresten, jag funderar på att byta blogg... Liksom byta bloggplattform, namn och allting.
Bara för att det är kul liksom. Kul med något nytt. Tänkte byta till Wordpress, men då stod det att man var tvungen att ladda ner massa grejer, och det orkade jag inte. ;P
Oj, det här blev ett långt inlägg! Men det bjuder jag på. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0