oncontextmenu="return false"

Onödig fakta. ;)

  • Jag har ett fyrkantigt ärr på höger arm.
  • Jag heter Linnéa i andranamn.
  • Jag har haft bdb i 4 år snart.
  • Min humor går oftast ut på ironi.
  • Jag har aldrig haft alla rätt på ett matteprov.
  • Jag har nån sorts "fobi" för liftar.
  • Jag har oftast svårt för att säga nej.
  • Jag har svårt att släppa taget om saker & människor.
  • Jag älskar Spotify.
  • Jag är typ jämt inne på facebook.
  • Mina vänner & min familj betyder allt för mig, <3
  • Let me sign - Robert Pattinson, är en underbar låt. Dock är den, enligt mig, alldeles för kort.
  • Jag är typ tuggummi-och juiceberoende.
  • Jag gillar inte hårdrock.
  • Jag gillar inte science fiction- filmer & böcker. Med undantag för Twilight. (;))
  • Att städa är inte direkt en av mina starkaste sidor.
  • Mina favoritämnen är bild & spanska.
  • Jag suger på NO och matte.
  • Jag vill åka till Island.
  • Jag älskar att åka slalom.
  • Låten 'Apologize' med Timbaland betyder fett mycket.
  • Bruno Mars' låtar är de bästa just nu.
Ricky ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0