oncontextmenu="return false"

Spårlöst

"Cha cha bloggen..."

Haha nejdå. ;)
Idag var det rätt chill! Hade matte första lektionen, och jag hade ångest för vad jag skulle säga till Stefan om att jag inte hade gjort matteläxan. Haha men det ordnade sig. ;p
Sen hade vi engelska, då vi körde "quiz", det var rätt kul... Vi slapp jobba iaf. :P
Efter det var det spanska, och det är ju alltid kul. Jag och Fanny satt mest och skrattade bara, och kollade på massa saker i boken. :P
Sen hade vi lunch, och då blev det ris och köttbullar som var dränkta i en konstig tomatsås. Det var inte sådär jättegott...
Anyway. Sen hade vi No hela eftermiddagen, då vi kollade på 'I rymden finns inga känslor'. Haha lungt en av de bästa filmerna. ;)
Har precis duschat och nu sitter jag i soffan och kollar på Spårlöst.
Imorgon ska jag vara med Amanda, det blir kul!
Pusssssssssssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0