oncontextmenu="return false"

Twist and shout

Hej hej!
Jaa...idag var det väl en rätt lugn dag. No, So & Engelska. På lunchrasten sprang Mikaela, jag och Linn hem till Mikaelas syrra för att leta efter skräckfilmer till engelskan. Så på engelskan kollade vi på The ring 2. Den var väl hyfsat läskig, fast det blev inte såå läskigt, eftersom det var rätt ljust i klassrummet och killarna + Julia och Sandra satt och skrattade typ hela tiden. ;P
Sen när jag kom hem så sprang jag direkt upp för att hämta kameran, och sen sprang jag ut och knäppte kort i solen. Dock blev de inte så bra, så jag fick radera de flesta... Men jag har i alla fall lite bilder från igår att visa er.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0