oncontextmenu="return false"

1 Januari

Hej sötisar!
Hade ni kul igår då? Det hade iaf jag, även fast jag bara vara hemma, men ändå.
Sov till 12 idag. Har gjort det 3 dagar i streck nu! Haha, brukar inte sova så länge.. ;)
Idag ska jag nog bara ta det lugnt, och ladda inför imorgon. Det kommer bli sjukt kul, med Jennie, Fanny och Felicia. :D
Ska nog duscha snart, kanske städa lite. Egentligen en ganska tråkig dag. Men whatever, det är ju 364 dagar kvar, på det här året iaf. ;)
Btw, ni vet väl att jag älskar kommentarer? ;)
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer
Postat av: FannyMathildaSjöberg ;) <3

Fy fan vad vi kommer äga ut alla andra i persåsen!<3

2011-01-01 @ 17:42:13
URL: http://fannyochsofia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0