oncontextmenu="return false"

11 Januari

Hallå!
Sorry att jag inte har bloggat nåt idag, men internet har inte funkat och så har jag inte varit hemma. :S
Aja. Idag hade vi No, och det var inte så kul. :p Sen hade vi SO, och då ska vi typ börja med Sveriges lagar och sånt. Men Anki virrade bort sig lite, så det slutade med att vi pratade om magpumpning. xD
Efter skolan följde jag Mikaela. Vi kollade på Dirty Dancing 2! :D Men sen när den var slut så höll båda på att somna, och jag tror att Mikaela gjorde det. Haha. Men sen fick jag jätteont i magen.
Det kändes som att hela magen drog ihop sig till en liten boll, och det gjorde ont som f*n! :(
Aja, sen när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, och sen har jag suttit här. :)
Nu ska jag strax lägga mig. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0