oncontextmenu="return false"

Dag 1 - Om mig.

Jaha. Ja, jag heter Isabelle Westling och jag bor i en jätteliten by som ligger mitt ute i ingenting, typ. :)
Flyttade hit för ca 2 år sen, och det var väl inte direkt kul..
Innan bodde jag utanför Bollnäs. Och jag saknar det. Men det gör väl inget, antar jag.
Aja, skit samma.

Mina intressen då? Det jag gillar mest är att fota. Jag har ingen systemkamera, men håller på och sparar till en (ett av mina nyårslöften, förresten. Att inte slösa så mkt pengar alltså..).
Jag gillar även att läsa. Bästa boken hittills är nog Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer.
Finns många bra, men det klår allt, haha. Och ja, jag är en Twilightnörd/älskare/freak. Hela min dörr är fylld av affischer, men ska väl göra om lite där. Så har jag de nya på dörren och de gamla på garderobsdörrarna.
Uti fall ni nu ville veta det. ;) Jag gillar musik. Nej, älskar musik. Mest depp-låtar, som de flesta kallar det. Haha. ;)
Och så älskar jag idrott. Eller ah, inte allt. Mest att springa. Och handboll. Men det är jag värdelös på. Men det är ju kul ändå. ^^

Vänner..?
Utan er skulle jag inte klara mig. Rent ut sagt, jag skulle dö. Det är ni som får mig att le när allt är piss. Ni finns alltid där för mig, no matter what. Jag älskar er ♥
Och nu när jag ändå pratar om dem så kan jag ju passa på att göra reklam för dem som har bloggar. ^^
Amanda, Jennie, Sandra, Linn, Mikaela, Sanna, Elin och Anna. Sådär, nu har ni nåt att läsa också. ;)
Sen det andra är väl inte så värst intressant.
Nu håller jag på och dör av trötthet, så nu ska jag sova.
God natt. :)
"Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite!" =)

/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0