oncontextmenu="return false"

Dag 6 - Min dag

Jahopp. Jag vaknade vid 10, men jag hade ställt klockan på halv elva, och Sandra sov fortfarande, så då försökte jag somna om. Vaknade igen av att klockan ringde, men Sandra vaknade inte. Så då ställde jag om klockan på elva, och då vaknade hon. I ungefär 6 sekunder. Sen somnade hon igen. Haha. Men efter ett tag vaknade båda så då gick vi upp och åt frukost & sånt. Sen kanske vid tio över ett eller nåt så åkte Sandra, så då hoppade jag in i duschen och sen städade jag lite grann.
Vid typ kvart i tre eller nåt så kom Fanny. Och då satt vi typ bara vid datorn, haha. Kollade på Björn Gustavsson. xD
Gick typ ut och knäppte lite kort också. Och sen åt vi spagetti carbonara. Pallar inte förklara vad det är, så ni får gå in på Fannys blogg och läsa det. :P
Till efterrätt så åt vi chokladmousse, och det var asgott ;) Sen kollade vi på Sex and the city.
Ah, det var min dag. ;)
Nu ska vi typ sova, eller nåt. Vet inte riktigt. :P
Aja, hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0