oncontextmenu="return false"

Dag 7 - Min bästa vän

Tja... Jag har många bra vänner, men eftersom man bara får ta en så...
Ah. Hon heter Julia Sundell, och bor i Norränge. Vi är födda samma år, fast jag är äldre. Typ ett halvår, eller så. :)
Vi har känt varann sen vi var kanske 3-4 år. Gick på samma dagis. Och sen hamnade vi i samma klass.
Vi gick i samma klass till fyran, sen flyttade jag. Men vi är som syskon, så vi är ändå med varann så ofta vi kan.
Men eftersom det är ungefär 23 mil eller nåt emellan, så går det tyvärr inte att vi träffas så jätteofta. :(
Men en gång i månaden, ungefär. ;) Och så har hon en lillebror som heter Johan, och det är världens muppigaste unge. Men han är söt ändå. Iaf när han sover. Haha, nejdå. :p
Men iaf. Ehm... Julia är världens bästa, muppigaste, underbaraste, knäppaste, oseriöstaste och mest AWESOMEaste människan som finns!! :D
Jag älskar dig! :)


"Giggles and sweets,
sometimes tears.
Sisters and friends
throughout the years." ♥



giggles and sweets,
sometimes tears.
Sisters and friends
throughout the years.

Kommentarer
Postat av: Julia(syster)

Åhhh!:D

Dsm gumman!=)

Älskar dig otroligt mycket!:*<3333333333333

2011-01-08 @ 00:45:30
URL: http://juliasundell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0