oncontextmenu="return false"

Hey baby, I think I wanna marry you. (:

Hallå!
Men shiiit vad kallt det är! -24 var det imorse. Mina skor typ fastnade på backen när jag gick ut idag! Kändes som att de skulle frysa fast eller nåt.
Well well. Efter skolan var jag med Jennie och Julia, och vi gjorde våfflor. Och jag måste bara tillägga att vi är grymma på det! Sen satt vi vid datorn och flumma, och sen gick Jennie hem. Och efter ungefär en timme eller nåt så åkte jag också hem. När jag kom hem så kollade jag lite på tv och sen gick jag till datorn. Och klockan åtta blir det nån film som jag inte vet vad den heter, men det är den tredje och sista delen iaf, så det ska jag och mamma kolla på. Mys!
Btw, jag har en låt av Bruno Mars på hjärnan, som har varit där hela jäkla dagen! Ska snart visa er vilken.. ;)
Ehm, aa, typ...hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0