oncontextmenu="return false"

I miss you, a lot.

Halluu!
Sorry för dålig uppdatering idag! Men jag hann bara hem så skulle jag äta och byta om, och sen skulle jag till Gällö för att åka slalom! ;) Och sen skulle jag ha kommit hem vid typ åtta, elr nåt. Men ett tåg har spårat ur i Grötingen (en bit utanför Grötingen), så då stängde de av vägen vid åtta. Så då fick vi ta värsta omvägen så vi kom inte hem förrän nio. Och sen kanske jag inte kommer till skolan imorgon heller eftersom bussen inte kan komma fram. ;)
Men jag tror att pappa skulle skjutsa mig, asså ta en annan väg, så det blev ju inge bra heller...
Aja, anyway. Nu håller jag på att somnar, så nu ska jag sova! God natt sweeties ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0