oncontextmenu="return false"

I start typing, you start typing. I stop typing, you stop typing. WTF? Keep typing!

Hallå!
Jag har ont i ryggen, 1000 blåmärken och skavsår på hakan. Don't ask why. ;)
Idag var jag i Persåsen då. Och det var sjuuuuukt kul! :D Haha, bortsett de 1000 gångerna som jag ramlade av :P
Persåsen är alltså som en jääääättestor "pulka"backe, som man åker i. Haha, och jag och Fanny fick åka skoter. ;)
Vi skulle åka två st på en sån där grej som man åker på, och så skulle jag hålla i liftgrejen och Fanny skulle styra. Men hon kunde inte styra, så vi åkte rätt in i en snödriva på sidan om, så vi fick släppa liftgrejen. Sen bakom oss så kommer det en man med ett litet barn på skidor, och barnet är typ fastspänt i en sele. Och så skulle de kliva av liften, eller vad det nu heter, men så studsar den typ iväg och så fastnar selen med barnet i liftgrejen, och så släpas barnet uppför backen ;o
Och sen springer pappan efter (med en skida) och försöker få loss barnet. Och innan han gjorde det så typ flyger han över Fanny. Och grejen som man åker på. Och då lossnade styret! xD
Och så ropar pappan att vi ska trycka på nödstopp-knappen. Och då stannar ju liften. Efter ett tag kommer en skoter, och eftersom jag och Fanny ligger kvar i snödrivan så tror ju han att det var för oss som vi hade tryckt på knappen. Så han typ kollade snett på oss, som ligger på backen och nästan inte kan andas av skrattanfaller, och frågar oss vad som hade hänt. Då sa vi att det var den där ungen som hade fastnat. Och sen frågade Fanny om vi fick åka med han ner, och det fick vi ju. Men sen när vi kom ner så stod ju liften fortfarande still, och då kollar ju alla på Fanny och mig, eftersom de tror att det var vi som hade gjort illa oss, eftersom de inte hade sett lillkillen som hade dragits efter liften. Så det var ju lite smått pinsamt då.
Aja. Sen fick vi iaf leta efter nya åkgrejer och jag fick ju, like always, den sämsta .__.
Men annars så gick det väl bra. :) Haha. Nej det gjorde det inte.
Tobbe åkte framför mig, och så ramlar han mitt i kurvan, och jag kan inte stanna så jag ramlar av och typ flyger över han med åkgrejen och allting! Så jag typ bröt ryggen... Haha nejdå, men det gör jäklig ont iaf!
Haha, hoppas han inte fick ont iaf. :P
Och ja, det tog en halvtimme att skriva det här inlägget.
Jag skyller på Facebook! :)
Nu ska jag göra te och fika. See ya!
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0