oncontextmenu="return false"

I've seen those eyes before.

Hej gullungar!
Vet att jag inte har uppdaterat på typ... 3 dagar (?)
Men som sagt, det är så mkt prov och läxor och allting. Men nu så! Nu är det bara 3 prov kvar... 2 i matte & ett i spanska. Men det lär väl gå bra, hoppas jag. :)
Egentligen var det tänkt att jag skulle åka slalom idag, men det var så muppigt väder så jag hoppade över det! Jag städade lite på rummet (bilder kommer...) och sen drog jag till Sundsvall för lite shopping! :)
Var in på IKEA och köpte ett nytt skrivbord + lite smågrejer, och en mysig kofta på Bik bok. Jag är nöjd. ;)
Nu är jag sjukt trött och ska snart sova tror jag. Pussss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0