oncontextmenu="return false"

I feel so lost, but what can I do?

Halluu!
Igår gick jag och la mig vid kvart över tio ungefär, och jag tänkte ju vara duktigt och lägga mig tidigt, och sen gå upp tidigt idag! Haha, som om... Jag somnade inte förrän halv tre ungefär! Och sen gick jag upp halv sju... Så jag är ju lagomt trött nu. ;)
Iaf. Idag var det första dagen efter lovet! Och vad tror ni det var första lektionen då? Matte ofc -.-
Aja, det gick väl ganska bra. Eller inte..
Sen hade vi idrott, och det var kul! Först fick vi boxas :D och sen fick vi göra sit-ups och armhävningar också.
Och så fick vi springa på slutet. Kan ju säga att jag inte kände mina armar i typ en kvart efter, haha... ;)
Vad händer ikväll?
Jag ska duscha, och sen ska jag kolla på Top model. :)
Blir att lägga sig ganska tidigt. Höll på att somna framför teven när jag kom hem. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0