oncontextmenu="return false"

We keep on rockin' til 6 am.

Hallå!
Jag vet att jag inte har uppdaterat på hur länge som helst (!?)
Men jaa, det har hänt lite saker, och ibland pallar jag verkligen inte att skriva varje dag.
Jag orkar inte skriva om de senaste dagarna, mer än att livet rullar på som vanligt..
Och så åker jag lite slalom då och då... :p
Men! Vi har rätt mkt prov och läxor och sånt framöver. Två veckan som kommer och tre veckan efter tror jag...
Inte kul! :/ Så kommer nog inte uppdatera lika ofta för jag måste plugga och sånt. Ugh!
Men nu är jag tillbaka iaf! Har några bilder som jag hade tänkt att lägga ut också... ;)
Btw, ikväll är det Solsidan också! De får man ju inte missa ;) Ska ni kolla...?
Pusssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0