oncontextmenu="return false"

When there's no light to break up the dark.

Hej!
Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har städat och fixat en massa. But now I'm back! ;)
Ställde klockan på nio imorse, för att vända på dygnet, men vaknade kvart i.
Sen tänkte jag "men vafan ska man göra så här tidigt då? Ingen lär ju vara vaken!" Så då gick jag och la mig igen, bara för att ligga och sega till klockan 9. Sen hade jag preciiis somna, så hör jag ett högt pipande ljud, som kommer närmare och närmare. Till slut visade det sig att pappa hade ställt hans väckarklocka i min bokhylla. -.-
Ska aldrig mer berätta för honom om jag ska gå upp tidigt ;p
Sen råkade jag iaf somna om, så klockan var ändå halv elva när jag vaknade. Yäy! Men imorgon ska jag faktiskt gå upp 8! :O Haha, det kommer aldrig gå.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0