oncontextmenu="return false"

Where the sweet little princess jumps around and around.

Hej sötisar!

Vaknade vid 10 idag. Tycker jag var ganska duktigt gjort, eftersom jag har vaknat mellan tolv och halv ett de senaste dagarna. ;) Idag skulle jag egentligen ha varit med Julia, men det sket ju sig eftersom hon skulle till Östersund. Aja, jag får väl hitta på nåt annat då! Ikväll ska jag iaf åka slalom. ;) Får se hur det går, första gången den här vintern. Men det lär nog gå bra. ;)

Lite sorgligt att det här är sista jullovsveckan... :( Men det blir ju iaf kul att få träffa alla igen efter lovet.

Nu ska jag typ klä på mig, eller nåt. Har fortfarande på mig pyjamasen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0