oncontextmenu="return false"

Doremifasolatidooo.

Tjaa.

Vaknade runt elva idag och sen låg jag och läste till tolv, haha. Har lånat en bok av Elvira som heter "Inspärrad", som verkar ganska bra faktiskt. :)

Har typ precis ätit lunch och nu ska jag ta tag i pluggandet. WOHO. Läxor på sommaren, loveiit. Dock är det ju musik det handlar om, så jag tänker inte klaga! ;)

Sen ska jag se vad dagen har att erbjuda. Verkar som att det är fint och soligt på alla stället utom här.
Aja, åker till Arbrå imorgon och då kommer det (enligt yr.no) bli 26 grader. Ojobbigt.

Kommentarer
Postat av: Aliciah

Hur länge kommer du att vara i arbrå? <3

2011-07-30 @ 11:15:03
URL: http://aliciah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0