oncontextmenu="return false"

29 Mars

Fanfanfanfanfan..! Jag är sjuk! :(

Feber, huvudvärk, ont i halsen... Så det blev ingen skola idag för mig. Först hade jag faktiskt tänk att gå till skolan i alla fall, men sen bestämde jag mig för att inte gå, för då kan jag vara hemma idag och vila upp mig och sånt, så att jag (förhoppningsvis!!) kan följa med till Bydalen imorgon! ;)
Haha sen får jag väl antagligen vara hemma på torsdag också, eftersom jag antagligen kommer vara ganska så jätteslut efter imorgon. ;p
Aja, nu på morgonen har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på tv, såg på bl.a. Vakna! med the voice.
Måste ju passa på att kolla på det när man för en gångs skull är hemma. :P
Usch vilket tråkigt och jobbigt inlägg det här blev... Aja.
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0