oncontextmenu="return false"

Always

Hej hej, hemskt mycket hej.
Jahapp, då var till att blogga igen då. Vad ska jag skriva...?
Kan väl berätta lite om dagen då. Först hade vi matte, alltid lika kul att ha det på morgonen.
Sen var det engelska, då var det rätt så mycket flum. :) Efter det var det spanska, och...ja...våran spanskagrupp är bäst helt enkelt! (;
Sen var det lunch, då vi fick nåt random grejs som heter Tacobiff. Smaken var väl så långt ifrån tacos man kan komma men..ah. Sen var det NO hela eftermiddagen. Uppskattas icke.
Nu har du slösat ca 25 sekunder på att läsa om vad jag har gjort idag. Lite allmän informatiom liksom.

När jag kom hem så var till att börja städa på en gång, plocka undan alla kläder som låg på golvet och sånt.
Imorgon har vi bildprov. Det kommer vara lätt, även fast det känns svårt. Förvirrande, jag vet. ;)
Nu ska jag iaf duscha, men innan det bjuder jag på några bilder som jag inte tror att jag har lagt upp här förut.
Om jag nu skulle har råkat göra det så skadar det väl inte att kika på dem igen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0