oncontextmenu="return false"

Bitch, please. The world doesn't revolve around you.

Hej!
Ja, som ni ser så har jag bara skrivit en gång idag. Och det beror egentligen inte på nånting, förutom att jag inte har orkat helt enkelt. Fast...jag har inte gjort nåt speciellt heller, trots att jag egentligen har massor att göra.
Städa, plugga, ta bort de 10000 klädhögarna som ligger på golvet + soffan, umgås med familjen, gå ut med Ricky...
Ja, listan kan göras lång.
Whatever. Idag är det som sagt måndag, alltså första skoldagen efter en veckas lov.
Alla var pigga och glada, ingen var trött, ingen hade någon som helst anledning till att vara allmänt störande och ingen klagade på skolmaten! :)
Tror ni verkligen det..?
Nej, så här gick det till:
Alla var lika trötta som vanligt (om inte tröttare), de personer som brukar vara störande var ju såklart det även idag och alltid var det nån som klagade på maten, lärarna, läxorna etc...
...Vilket bara tyder på att allt är precis som vanligt!

Annars då?
Jo, duschade för en stund sen och nu sitter jag framför tvn och väntar på att Spårlöst ska börja.
Haha, antagligen är det bara jag på hela skolan som kollar på det, men jag gillar sånna program, typ.
Tror vi har bildprov imorgon också. Eller så var det nästa vecka. Anyway, kommer gå lika dåligt ändå.
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0