oncontextmenu="return false"

Bredvid ditt namn står ett namn till

Tjo!
Sorry för att jag inte har bloggat nåt idag, har verkligen inte orkat! Sen har jag inte haft tid heller.
Har packat, städat och fixat en massa!
Tänkte berätta lite om dagen...
Först hade vi TTF (matte..) och då spelade vi kort. :)
På rasten fick Niklas för sig att han skulle vara snäll, så då tog han ett glasspapper och körde upp det i mitt ansikte så jag fick en aaaassnygg chokladfläck över hela kinden. Great, tack Niklas!
Sen svenska, då satt jag och Mikaela vid datorn och skulle göra massa frågor om filmer, men det gick ju som det gick. Och så tog Joel min mobil och sen fick jag den inte förrän lunch. ;P
Aja. Sen hade vi EV, och då hade jag yoga! ;) Det var lika roligt som förra gången. Dock somnade jag idag.
Drömde om vattenkranar :S
Sen vaknade jag av att "yogafröken" ringde med nå klockor, fast först lät det som att det var jordbävning eller nåt, men det var nog för att jag halvsov då.
Ikväll åt vi nåt grejs som liknade tacopaj, kommer inte ihåg vad det heter men det var asgott!
Till "efterrätt" blev det Ben & Jerry's glass ♥
Kommer nog bli ganska glest med inlägg nu framöver, eftersom jag inte kommer vara hemma och har förmodligen ingen dator i närheten heller. Om jag nu inte är så nördig av mig och tar pappas dator, dvs. ;)
Nu måste jag fixa en massa låtar till mobilen, och sen ska jag antingen kolla på film eller så går jag och lägger mig, för jag är sjukt trött! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0