oncontextmenu="return false"

Gooood morning sunshines!

Egentligen borde jag inte alls sitta här just nu, utan gå ut i det fina vädret och göra nåt vettigt.
Men jag var så snäll och fixade en "bloggdesign" till Jonatan, och det tog ett litet tag.
Så nu när jag ändå satt här så tänkte jag blogga lite. :)
Anyway. Kvällen/natten igår var huuur rolig som helst! Har massor av bilder, men vet inte riktigt om jag ska ladda upp dem här på bloggen eller på Facebook... Återstår att se ;)
Vi kollade på 3 filmer. De första två var skräckfilmer, och nr 2 var nog den "äckligaste" skräckfilm jag har sett! :P
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den "äckliga" filmen heter, men vi kollade i alla fall på The eye.
Hyfsat bra film faktiskt!
Idag gick jag upp vid halv elva (det behövdes verkligen...) och sen satte jag mig som sagt här och fixat Jonatans blogg. Ska strax klä på mig och sen ska jag gå ut med Ricky. Världens finaste hund, enligt mig. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Jonatan Sjöholm

Designen blev as bra ;D

2011-03-12 @ 16:44:07
URL: http://segerstakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0