oncontextmenu="return false"

I need space.

Tjo.
Dålig uppdatering och sånt då... aja, men nu är jag tillbaka! :)
I fredags när vi egentligen skulle ha yoga så blev det inte så för "yogafröken" var borta så vi fick kolla på film och rita istället. Det blev "Bombaydreams" eller vad den heter..? Haha jag var typ den enda som inte hade sett. Men den var bra iaf! ;)
Efter skolan följde jag Bella, och då bakade vi kladdkaka. Fast den misslyckdes nog ganska så jättemycket, eftersom det blev nästan 1½ kaka kvar - av 2 st. Sen åkte vi till UG. (säger som Bella. Enda stället i Bräcke där 30 personer vistas samtidigt.)

Haha aja. Anledningen till att vi bakade var för att vi skulle ha överraskningfest för Emelie! Vi hade fixat och hängt upp lite grejer och sånt, och Amanda hade med sig marrängsviss (stavning..?)
När vi bjöd killarna på kladdkaka så lät det ungefär så här:
- Var kladdkakan god?
- Njaa..
- Du mobbar inte kakan!
- Men...
- Käften!

Haha aja. Festen blev i alla fall jättelyckad enligt mig, och Emelie visste ingenting innan! Haha hennes min när hon såg allt alltså... Oförglömlig! :D
Sen sov jag hos Bella också, och så åkte vi slalom igår! Älskar verkligen slalom...♥
Idag gick jag upp kvart över sju. Inte så ofta det händer men... Aja.
Bilder kommer väl. Eller det beror på om man vågar lägga upp dem här, folk kan ju bli rädda. ;)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0