oncontextmenu="return false"

It feels like I've got seconds to live.

Godmorgon!♥
Haha det här med morgoninlägg kanske borde bli 'min grej' liksom? Har hunnit med hela 3 "morgoninlägg" på ett halvår! Dvs på vardagar då.. ;)
Inatt drömde jag i alla fall en asläskig/äcklig dröm :S
Den "handlade" typ om att jag stod och tvättade händerna under en vattenkran, och helt plötsligt kommer det blod istället för vatten. Och efter ett tag kommer det långt, svart hår ur vattenkranen? Och sen så står "The Grudge- flickan" mitt i badrummet också. Haha aa det var asäckligt :S Så får väl se om jag vågar duscha/tvätta händerna sen då! :P
Nu har jag i alla fall "fixat mig" och ätit frukost, så nu måste jag springa bort till bussen, ses! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Humm? jag trodde du åkte med din mamma i morse? :P

2011-03-24 @ 15:55:49
URL: http://speeeechless.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0