oncontextmenu="return false"

Nu är det du och jag och du gör min dag.

Hej!
Sitter här och lyssnar på September... :)
Idag hade vi som sagt no- och so-prov. No-provet gick väl gaaanska bra i alla fall. Däremot faila jag rejält på so:n.
Aja.
Idrott hade vi också. Brännboll, volleyboll och fotboll. Kände mig ganska så jätteduktig, fast jag gjorde bort mig några gånger på volleybollen... :P
Om ett tag bär det av till Bräcke för att hämta Jennie och sen åker vi till Gällö för att åka slalom! ;)
Men nu måste jag packa en massa. Först till ikväll, och till på lördag. För då sticker jag och Jennie till Tänndalen!
Sjukt kul kommer det bli! :D
Puuuuuuuuuuuuss ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahha , ägde ju ut er på gympan :O :O :O

Suckers!!!!! ^^

2011-03-03 @ 16:57:40
URL: http://speeeechless.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0