oncontextmenu="return false"

Today I don't feel like doing anything

Hej!
Känner på mig att det här är och kommer bli en grym vecka!
Aja.
Idag hade vi svenska, spanska, musik och matte. Rätt chill alltså. Bortsett från att vissa i klassen är allmänt störda.
På musiken fick vi välja vad vi vill "forska" om. Jag och Jennie kunde inte bestämma oss, valet stod mellan Grease och Bruno Mars. Men till slut blev det Bruno Mars i alla fall!
Imorgon har vi två prov. Men oj vad jag längtar. No och so. Hjälp.

Kommer ändra lite grejer i bloggen ikväll också, tror jag. Vet inte riktigt. Men det är sånt som märks!
Btw, imorgon ska jag åka slalom med Jennie så det kanske inte blir så mkt bloggning imorgon. Vi får se..!
Pusssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0