oncontextmenu="return false"

Trouble is a friend of mine

Hej hej, hemskt mycket hej.
Natten till idag var ganska..ehm...ovanlig...
Man skulle ju ställa om klockorna igår, så jag gick la mig vid tio typ, och då är väl klockan nio egentligen..?
Är inte så bra på sånt där :P Men kroppen var ju i alla fall fortfarande inställd på den gamla tiden, så jag blev inte trött förrän elva nånting... Och sen kunde jag inte sova för jag var hungrig (eftersom jag mådde illa när vi skulle äta middag så åt typ inget) och då blev jag extremt sugen på russin! Haha och jag som inte ens tycker om russin... ;P
Så kvart i tolv gick jag upp och åt russin. ;) Och sen mådde jag illa igen...
Och detta resulterade i att jag vaknade klockan 7 imorse, då det bara var 10 minuter kvar tills vi skulle åka...
Så jag stressade som fan och hann inte äta frukost. Så på första rasten gick Bella, Linn, Jennie och jag till Coop för att köpa nåt ätbart, för Bella och Jennie hade inte heller ätit (tror jag..)
Aja, men efter att ha ätit det där så fick alla ont i magen istället, och sen fick jag ont i halsen.
Fick en halstablett av Julia, en av Philip och en av Jörgen (NO-lärare. ;)) Men det hjälpte ändå inte.. :(
Så nu sitter jag här och har ont i både halsen och huvudet. :( Får väl försöka vila sen då, och hoppas på att jag inte blir sjuk! För imorgon blir det UG (;)), på onsdag åker vi till Bydalen (friluftsdag) och på fredag ska jag bowla i Östersund! Grym vecka! ;)
Haha, vilket långt inlägg det här blev... Men ni är ju inte så bortskämda med det så man passar väl på när man har mycket att skriva. Avgör själva om det var tråkigt eller inte att läsa det här, men.. Hej idétorka!

Pussssssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0