oncontextmenu="return false"

Yeah, I talk shit. Just deal with it.

"Cha cha bloggen..."

Jaa, jag är sämst på att blogga just nu. Hade i alla fall ett prov igår och ett idag, bild och matte, så det är väl anledningen till att jag inte har bloggat så mycket. Men aja.
Har inte så mycket att skriva. Laptopen är sönder. Eller ah, tangentbordet då, så nu får jag sitta vid den andra datorn som är huuuur som heeelst. :(
Idag kollade vi på världens sämta film på spanskan. Den var så tråkig så jag kommer varken ihåg namnet eller handlingen, men den sög i alla fall!
Nu ska jag snart lägga mig tror jag, är hur trött som helst. Imorgon är det torsdag, och sen är det fredag.
Usch vad fort dagarna går!


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0