oncontextmenu="return false"

7e maj

Men tja.

 

Vaknade vid halv 6, av att någon messade mig och frågade vad jag gör.

"Hoppar fallskärm" svarade jag. Vafan TROR du att jag gör, halv 6 en lördagsmorgon? Blonda människa...

 

Somnade om och vaknade halv nio. Gick upp, gjorde mig i ordning och upptäckte sedan att ingen av familjemedlemmarna var vaken. Jaha, vad ska man göra då? Tvn låter för mycket, internet är av och tanken på att gå ut var inte så jättelockande.

Så jag tog på mig pyjamasen och gick och la mig igen. En kvart senare kommer mamma in. "Hade du tänkt att gå upp eller?". Så då var det bara att byta om igen. Och nu sitter jag här och har precis ätit frukost.

 

Ska typ ner på affärn sen och köpa tvättmedel. Vuxenpoäng +++.

Ikväll blir det att åka ner till Bräcke, träffa Petter och gå på dansshowen, där mina flickorrr är med :D

 

Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0