oncontextmenu="return false"

Be aldrig om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

Hej hej hej! :D

 

Guuud vilken underbar dag! Solen skiner som den har gjort hela dagen och det är sjukt varmt! Blir alltid på så bra humör när det är sånt här väder! :D

 

På matten var det som vanligt särbehandling så det finns egentligen ingenting som är värt att berätta.

Om ni nu inte vill veta att Jennie satt bredvid mig och skrapade upp en sårskorpa så det blev blodbad i hela klassrummet. Typ.

 

På engelskan så satt jag, Mikaela, Linn och Bella och några andra ute och tränade på nån pjäs. Fast sen orkade vi inte träna något mer så då gungade vi istället, vilket vi fick göra i ca 3 minuter för sen kom Tomas och hämtade in oss. Aja, det var kul så länge det varade i alla fall. :)

 

Sen hade vi spanska och det var jättetråkigt, fick typ spela Escaleras med några random meningar från The monster house (tecknad skräckfilm, skitdålig). Sen lunch!

 

Efter rasten hade vi NO, fast jag stack efter tio minuer för jag skulle till "Syster Lotta", alltså skolsköterskan, för att kolla ryggen. Ska åka till Östersund och förmodligen röntga. Kul!

Sen kom jag tillbaka till skolan fast då skulle vi till "kyrkbäcken" där Jörgen♥♥♥ hade satt upp typ en tipsrunda eller vad man ska kalla det. Det var iaf massa bilder på olika djur och sånt och så skulle man skriva vad det var för nåt, typ. ;P

Jag "gick" med Mikaela (klicka HÄÄÄR för att komma till hennes blogg!), Simon, Kim och Philip. Jag och Mikaela gick runt och stampade hela tiden för vi har skiträdda för att myrorna skulle äta upp oss, haha! :P

 

Micka hade varit så snäll och skrivit upp i min NO-bok det som läraren sa, och sen hade hon tagit mina grejer och så. Fast inte min nyckel. Så när jag kom till skolan gick jag upp till NO:n för att kolla om nyckeln låg där.

Big mistake. Andra gruppen hade lektion där, och så kommer jag inklampandes där då va. (Notera att jag stod ungefär mitt i klassrummet med tomatrött ansikte och en droppande glass i handen.) Nyckeln var ju såklart inte där. Så jag gick till busshållplatsen istället. Biiig mistake, igen. Det fanns ingen skugga och det var HUR VARMT SOM HELST. Ska inte klaga, älskar värme!!! Men jag höll på att dö, typ.

 

Äniwäy. När jag kom hem så cyklade jag till affären och köpte glass och mat. Så snart blir det att ställa sig i köket och laga mat eftersom pappa inte är hemma och mamma är sjuk. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0