oncontextmenu="return false"

Don't think that I don't remember you.

Hej hej.

 

Här sitter jag och lyssnar på John Mayer och är lite smått deppig över att jag inte har bloggat på två dagar.

Äniwäy. Idag är det torsdag och det är faktiskt en av mina favoritdagar. Finns många förklaringar till varför, som t. ex; Det är snart fredag, och då är det nästan helg. Det är idrott precis innan lunch så att man slipper stressa runt som en annan dåre. Det är är Germany's Next Top Model på tv. Intressant va.

Har ni förresten sett att det finns "Facebookgillaknappar" till varje inlägg på min blogg nu?

Skulle faktiskt bli ganska så jätteglad om ni gillade något inlägg ibland. :)

 

Haha åh. Känner mig tvungen att berätta vad som hände igår på spanskan.

Maria (spanskafröken) har fått för sig att vi jobbar bättre om vi sitter tjejer bredvid killar, så jag satt bredvid Niklas igår då. Och så sa han till Maria att han typ hade för lågt blodsocker eller vad det nu var, så då gick Maria iväg och gjorde en macka åt honom.

 

Jag: Niklas är sjuk och vi har äntligen fått reda på vad det är för något.

Niklas: Tack.

 

Och så kommer Maria tillbaka och ger Niklas den där eländiga mackan. Såklart sitter han bredvid mig och SMASKAR (hatar när folk smaskar), försöker fresta mig (vilket han också lyckas med) och ordnar så att jag får massa smulor bland böckerna.

 

Jag: När jag dör så ska jag hemsöka Niklas och lägga knäckebrödsmulor i hans säng.

Maria: Hahaha...

 

Aja. Ville bara att ni skulle få veta att jag fortfarande lever.

Vad händer i helgen, btw? På lördag ska jag i alla fall till "Dansshow - Feel it!" med La dance crew. ;) Och efter det skulle jag kanske sova hos Petter. Om jag nu lyckas övertala pappa med att vi inte så mycket som kommer peta på varandra.

Anyway. Nu ska jag spela saxofon. Och flöjt. Nästa vecka är det konsert. HELP ME?!



Kommentarer
Postat av: Ebba :]

Haha, kul pappa :P

2011-05-09 @ 07:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0