oncontextmenu="return false"

Du är bara en av många människor jag drömt om

Hej! :)
Dagen var helt jävla awesome! :D Haha känns som att nästan varenda inlägg börjar med något i den stilen...
Aja! Började dagen med 1½ timmes svenska. Satt och läste "Djävulen bär Prada" hela lektionen. Bara för att jag älskar filmen.
Sen var det rast och sen hade vi spanska. Och det gick bra. Bortsett från att Philip är så jävla irriterande ibland alltid.
Och William misshandlade/tog sönder/förintade min penna så den är typ sönder nu. Asså verkligen jättesönder.
Lunch sen. Fisk. Blö.
Efter det hade vi musik. Vi spelade Monday Morning - Melanie Fiona. Jag fick spela elgitarr. Tror det lät hyfsat bra i alla fall!
Sen slapp vi matten (HALLELUJAAAAH) för vi skulle på konsert. Bandet hette Mitt band. De var rätt så duktiga, och trummisen i bandet har varit med i Melodifestivalen! Ni vet, den där "Hallå hela pressen, radio och tv. Alla mina vänner, alla som jag känneeeer.." Ah.
Vi gick till Coop och köpte Ben and Jerrys's-glass. Fast vi hade bara 50 kronor och det kostade 52, så hon som stod i kassan var tydligen väldigt mån om att vi ska betala de där två kronorna imorgon. Ehehehe.
Vi gick ner till bryggan (fan att jag inte hade med mig kameran!!) och satte oss där och åt glass. Jag doppade fötterna i vattnet. Det var kallt.
Niklas och Felix kom efter ett tag och gjorde oss sällskap. Eller sällskap och sällskap... Vi skvätte vatten på dem och de typ hällde vatten på oss. Sen kom William, Markus och Philip också.
Även de stänkte/hällde/öste vatten på oss, så jag blev nästintill dyngsur. William tog mina strumpor och sprang iväg. Och jag skulle ju då såklart springa efter. Reeeally big mistake. Halkade ju och skrapade upp typ halva benet. Eller det kändes så iaf. Och mobilen fick 10000 repor! :( :(
Philip tog Jennies kamera och tog massa fjortisbilder också. Jag lärde honom att zooma, fast jag tror inte att han förstod.
Sen åkte jag hem och åt middag. Och nu sitter jag här och överväger om jag ska duscha nu (kommer förmodligen dö av smärta i benet) eller imorgon (vilket innebär att jag måste gå upp ungefär en halvtimme tidigare. Klockan 5?? Nej tack.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: bella

Så kom igen Isabelle, vad skulle vi annars göra?

2011-05-16 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0