oncontextmenu="return false"

Fa kin su pah

Tjobre.
Dagen har varit åzzum.
Först SO i en timme. Vi fick typ..ehh...tillbaka provet och rätta ett annat häfte, och så. Sen fick vi kolla på en film som handlade om en kille som hade kört ihjäl sin lillebror, eller hur det nu var. Vet inte riktigt.
Efter det hade vi rast och sen bild. Vi fick rita pyramider och sånt. Kul va.
Sen var det författarbesök, av en viss Ritta Jacobsson. Har typ aldrig hört talas om henne, men hon var tydligen ganska känd. Hon har bl.a. skrivit "Afroditeböckerna". Hoppas ni har antecknat det nu. :)
Jag: Ooh...känd person... :o
Jennie: Ehehehe...

Sen var det lunch. Kommer inte ihåg vad det var för mat men det var random i alla fall, eftersom det är hälsovecka på skolan just nu.
På rasten gick Bella, Linn och jag ner till Ica och köpte glass. Seriöst den godaste glassen jag någonsin ätit! Not.
Jag fick även be Tomas att knipsa mitt lås eftersom jag har tappat bort nyckeln. :(
Iaf! Sen hade vi engelska, och då gick jag och Mikaela ut och lade oss i gräset och pluggade oregelbundna verb!
SKITKUL ASSÅ, PROVA DET. Aja, efter ett tag kom några killar ur klassen förbi, eller de gick förbi ganska många gånger faktiskt. Sen gick de till klassrummet och kollade ut genom fönstret, och där låg ju såklart vi.
Så stod de där ett tag och beundrade våra kurvor, haha! Och efter ett tag kollade Lars-Erik, alltså deras engelskalärare, ut genom fönstret också, haha! ;)
Efter det var det spanska och då spelade vi Escaleras, lika tråkigt som vanligt.
Sen när jag kom hem så lade jag mig på balkongen och stekte & läste lite grann. Nice!
Och nu sitter jag här och kollar på Desperate Housewives! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0