oncontextmenu="return false"

Hör du hur de sjunger?

Hallå!
Har inte bloggat på evigheter känns det som. Men det händer inte så mycket om dagarna, så det skulle bara bli tråkiga inlägg.
Kan ju berätta lite vad jag har haft för mig de senaste dagarna. I lördags var jag och Petter till Östersund (tredje helgen i radd..?). Köpte några grejer och sen gick vi på cirkus, haha. Ebba var med och hon var så duktig! Alla andra också, för den delen. :P
Igår (söndag) var jag bara inne och slappade hela dagen. Provade lite kläder och sånt.
Och så var det ju en dag idag också. Vi har ju som sagt "temavecka" nu och sjuornas tema är ANT (=alkohol, narkotika, tobak) och hälsa ;) så dagen började med att hela klassen samlades nere på UG för att äta frukost. ;)
Nu är min skolavslutningsoutfitvaddetnukallas färdig! Haha fatta vad nöjd jag är. ;P
Efter det gick min grupp till ett annat klassrum och pratade om "kost". Hade även frågesport där och jag vann. ;D
Priset var ett...äpple. Gav det till Philip, som sedan sprang och kastade ner det från NO:n. Kul liv den där människan har alltså.
Rast och sen sen var det dags för yoga! Alltid lika kul & avslappnande. :)
Sen lunch. Köttbullar & stuvade makaroner. Gött. Nä.
Och sen hade vi idrott. Typ kulstötning och kasta spjut eller vad det nu heter. :)
När jag kom hem så såg jag att pappa har köpt Photoshop! Glad tjej här då :')
Snart kommer det förhoppningsvis bättre bilder på bloggen också. Nice!

Apropå det så ska jag ut och fota nu.
Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhh, thank you! :]

Skönt att veta att cirkusen inte var ren tortyr att se :P

2011-05-31 @ 23:16:06
URL: http://tottimajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0