oncontextmenu="return false"

I can do it even better with broken heels.

Hej hej.
Usch vilken hemsk dag, har lust att bara springa och gömma mig nånstans och inte komma fram igen.
Kommer inte ens på vad jag ska skriva. Har i alla fall suttit i lite mer än en halvtimme nu och försökt förstå vad det står i "bruksanvisningen" tilll kameran. Är ju fan som att de skriver ett helt annat språk. Fattar ingenting ;s
Anyway. Hade ni en bra valborg då? Jag hade det iaf supermysigt, med trerätters! Till förrätt blev det sallad, till huvudrätt blev det grillat och sen till efterrätt blev det glass och coktailfrukter. Fast jag åt bara glass för jag är typ anti mot coktailfrulkter. Usch, typ det äckligaste som finns?
Fast de tände aldrig på majbrasan så vi gick inte dit.
Efter ett långt och härligt lov så börjar skolan imorgon igen. "I'm so excited, that I just can't hide it..". Eller inte.
Tackåhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0