oncontextmenu="return false"

If you don't live for something, you will die for nothing

Hej hej.
Usch vilken dålig kväll/dag det här blev. Tog i alla fall med mig Ricky och gick en låång sväng förut, till en liten bäck. Han badade och såg så glad ut! Älskar den hunden, ffs.
Men sen blev det iaf bättre efter att ta pratat med älskling. :)
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Eller jag har massor av saker att göra, men vet inte vad jag ska börja med. Plugga till provet imorgon, fixa med bloggen, plugga till matteprovet på onsdag, bestämma kläder till vårfesten... Bla bla. Så mycket att göra men så lite tid.
Äniwäi. Ikväll blir det Solsidan!? Haha blev typ überglad när pappa sa det. Så nu har jag något att se fram emot igen!
Just det, skulle ju visa bilder på det jag köpte igår också. Det kommer strax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0