oncontextmenu="return false"

Jag är hjärtat som har upphört att slå

Hej bloggen!
Har precis vaknat & nu sitter jag här. Har inte bloggat på hela helgen, men Petter sov ju här och då orkade jag inte blogga. ^^
Igår var jag i alla fall i Östersund och shoppade. Igen. Var ju där förra helgen också, fast den här gången med pappa. På vägen dit såg vi att det var "Springmeet" eller vad det hette, typ en mässa/marknad med massa gamla bilar och sånt. Jag tror att pappa blev ganska besviken över att han var tvungen att missa det för att istället gå runt i affärer med mig. Fast han överlevde i alla fall! ;)
Ska strax visa vad jag köpte igår också. Sen ska jag äta frukost och gå ut i det fina vädret.
Ha en bra söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0