oncontextmenu="return false"

Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

Haha älska rubriken... Bästa låten ju! :)
Hej förresten.
Usch vilken dålig dag! Först hade vi svenska, då några skolinspektionen (?) var där och kollade och så.
Jag forsatte på min novell/historia/berättelse/whatever.
Tjugo i tio gick ena gruppen (min grupp) till andra gruppen (de andras grupp) för att kolla på film som några i klassen hade gjort. Den handlade om mobbning. Jag tycker de gjorde ett bra jobb i alla fall! ;)
Sen var det spanska. Vi kollade klart på Barnhemmet som vi började kolla på igår. Det är alltså en skräckfilm på spanska. Tycker den var ganska bra! :)
Fast egentligen får vi inte sen förrän i åttan för Maria, men eftersom vi har vikarie just nu så sa vi ju såklart ingenting, så vi kollade på den ändå. ;)
Lunch sen. Typ kalops tror jag? Åt inte så mycket, dels för att det inte såg så speciellt gott ut, och dels för att jag inte var hungrig. ^^
Musik sen. Vet inte riktigt vad den lektionen gick ut på egentligen. Rebecka & Jonte och Kim redovisade om vad det nu var de redovisade om. Sen var det typ musiktävling och mitt lag failade.
Sen till det sämta med hela dagen. Matte. Matteprov. Det gick käpprätt åt helvete!
Aja, sen när jag kom hem så spelade jag lite saxofon och nu sitter jag här!
Ska packa snart, för imorgon är det vårfest och innan det ska jag hem till Mikaela och "fixa mig". Tror det kommer bli ganska kul faktiskt! Och hoppas på att det blir bra väder, för kollar man ut nu så är det ganska motbjudande.
Tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0