oncontextmenu="return false"

My life is a fantasy, that you're not smart enough to even dream

Hejhallå.

Förlåt och sånt för att jag inte har bloggat på ett par dagar då. Har några anledningar. Faktiskt.
I torsdags var det vårkonsert på Folkets Hus. Jag spelade altflöjt och var nervös som fan! Hela jag skakade. Det är ett under att det inte blev jordbävning där inne. Men utan att skryta så tror jag att det lät hyfsat bra i alla fall!
I fredags följde Mikaela (kolla hennes blogg HÄR!) mig. Eller först följde jag henne. Vi fikade och spelade kort, och sen gick/åkte vi till tågstationen för att ta bussen hem till mig. Jag trodde ju att det skulle komma en sån där stor buss, men icke. Det kom en jätteliten och gullig buss som det endast åkte 4 personer i. Dvs Mikaela, jag, busschauffören och en random gubbe.
När vi kom hem till mig så satte vi oss vid varsin dator (haha) och lyssnade på Veronica Maggio.
ÄLSKAR HENNES NYA SKIVA! :)
Vi åt tacos och sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, haha.
Igår (lördag) åke vi in till Östersund för att shoppaa. Mina pengar tog slut ganska fort, så köpte inte så mycket. Mikaela däremot köpte kläder till vårfesten och sånt.
Hon bjöd mig på "lunch" på McDonalds och sen gick vi ner till Badhusparken och ringde runt till folk. Fick lite smått panik där eftersom det tåg vi skulle åka med tydligen inte gick.
Fast sen visade det sig att vi var på fel tågstation, så det löste sig..
Vi hittade i alla fall rätt tåg och sen åkte vi hem.
På kvällen kollade jag och mamma på Eurovision Song Contest. Såå synd att inte Saade vann!
Men man ska inte klaga, han kom i alla fall trea! :) Mina favoriter var Irland, Danmark och Finland.
Aww! Hur söt var inte han från Finland då? Och så när han sjöng "da da dam" så sjöng alla med. :')
Idag fyller pappa år. Fast han har inte kommit hem än, och det är ju bra! Så då hinner jag göra rabarberpaj nu och slå in presenterna nu. ^^
Ha en bra söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0