oncontextmenu="return false"

Vi kommer alltid ha Paris

Shuleluu.
Tio i åtta imorse öppnade jag den väldigt vita och rena dörren till skolan och gick in. Där satt människorna som gör skoldagarna lite bättre. :')
Satt där och flummade (och frös!) ett tag, sen drog vi på mentorstid. Matte efter det, i en timme.
Vi håller på med algebra och ekvationer och sånt. Vi har prov nästa vecka. Kul va.
Sen hade vi rast. Då gick jag och Jennie till Coop och köpte halstabletter, för jag hade ont i halsen.
Hoppas inte att mamma har smittat mig, hon har luftvägskatarr. :S
Aniwäy. Rasten tog slut och sen hade vi engelska. Vi fick reda på att vi har prov imorgon. Kuul...
Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde på den lektionen, mer än att skriva upp det som Tomas skrev på tavlan, haha. Lyssnade på musik, tror jag..
Sen hade vi spääniish. Maria var sjuk idag så vi fick ha Seved (träslöjdslärare) istället.
Det enda kan han på spanska är "Una cervesa, por favor". Eller hur det nu stavas. Bara för att Amanda, Mikaela och jag är så gulliga av oss så fick vi sitta i ett grupprum och spela "Word game", fast på spanska då, ah.
Vi spelade...ingenting. Satt mest och snackade och sånt. :)
Lunch sen. Det var ris & en konstig sås med köttbullar. Ogott.
På lunchrasten följde jag med Amanda hem till henne för hon skulle hämta cykeln. Cykladet tillbaka, hann ha rast i 20 minuter och sen var det dags för NO.
Först fick vi kolla på ett papper med asmycket djur och arter och sånt på (har prov på det nästa vecka också, btw..) och sen gick vi ner till Båthamnen, där Stefan hade satt upp massa bilder på blommor och fåglar och såntdär, så skulle man gå runt och skriva vad det var för något. Min grupp bestod av Mikaela, mig, Kim och Simon. Vi var lätt bästa gruppen...Eller? Har nog aldrig garvat så mycket, haha!
Det var en bild på några lingon.
Simon: Vet nån vad det här är..?
Mikaela: LINGON!!! (vrålar)
Haha aja, det kanske inte låter så kul, ni skulle ha varit med så skulle ni nog tycka att det var roligare. ;p
Slutade i alla fall tidigare och det är ju alltid kul. Satt och drygade ett tag innan bussen kom och sen åkte jag hem.
När jag kom hem så fikade jag lite, och sen satte jag mig för att plugga. Det gick sådär.
Nu har jag bloggat klart så nu ska jag spela lite saxofon. Kanske knäpper en ny header idag..? Återstår att se! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0