oncontextmenu="return false"

You make me move like a freak.

Hej bloggen!

Seg dag. Först hade vi SO med Anki. Det var ju...kul. Eller?
Vi blev indelade i tjejer och killar, så tjejerna började med att "prata" och göra ett astråkigt häfte.
Sen bytte vi, så då fick tjejerna läsa om alkohol och droger och sånt, fast det var typ ingen som gjorde det. Vi kollade mest ut genom fönstret och såg några randoms som gick förbi, och så pratade vi om att jorden går under på lördag. Tror ni på det? Jag gör inte det. Liksom, det är ju i en bibel för kristna det står i, så då går ju knappast världen under. För det är ju nåt han, den där gubben som säger det, han tror ju på det. Men t.ex. judarna då? Om inte de tror på det så lär de ju inte tro på att jorden går under heller. Anyway, jag tror inte på det.

Idrott sen. Sista idrottslektionen som sjuor! :) Lite awesome faktiskt.
Fast själva lektionen var inte så awesome. Vi skulle vara två och två som tävlade mor varann. Jag och Bella körde mot varann. Första grejen var att man skulle stå rygg mot rygg, och sen när Ulf sa en siffra så skulle man göra vissa saker. Typ när han sa 1 så skulle jag springa, när han sa 2 skulle Bella springa, när han sa 3 skulle man göra armhävningar och vid 4 så skulle båda springa. Fint, inte så jobbigt.
Nästa grej var armhävningar. Jag och Bella gav upp ungefär samtidigt. Säger inte efter hur många armhävningar, för det skulle bli alldeles för pinsamt.
Sen körde vi idioten. Blääää. Fast jag vann.. ;)
Och sista saken var att man skulle stå 90 grader. Höhö. Säger inte mer. Jag vann i alla fall inte.

Hade NO hela eftermiddagen, okul. Fast vi fick gå till bäcken på slutet och gå en stig där Jörgen hade satt upp massa bilder på fåglar och sånt. ^^

Kom hem för en timme sen, förresten. Och nu ska jag ut och springa! :O Haha.
Med min kondition så kommer jag ju dö efter några meter, haha. Sen blir det att spela saxofooon.

Pusss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0