oncontextmenu="return false"

Gå med dem som vill dig väl, även om dina fickor är tomma.

Hej guys!
Jag gick aldrig till kyrkan. Jag pluggade matte istället! Duktig tjej här ;)
Får snart psykbryt på min dator. Musen funkar inte! Och så blir det massa k:n.. Usch.
Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag äta, sen packa och åka ner till Bräcke på dans. Peppad! Har tränat på danserna i ca 1 ½ timme nu, så de borde sitta. Haha. Och imorgon är det dans på skolan. Och onsdag. Och fredag. Lagomt bra vecka, om man räknar bort de 3 proven, som jag klagade på igår.
Juli, 2011


September, 2011
Kolla vad brun jag var i juli jämfört med nu! Vill åka utomlands!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0