oncontextmenu="return false"

Ich wollte dir nur mal eben sagen dass du das Größte für mich bist

Hello sweethearts.
Dagen har varit rätt så bra hittills. Matteprov första lektionen. Sen dans. Svårt!
Den dagen jag har lärt mig "pariserpolka", den veckan har två lördagar! Sjukt svårt. Sen hade vi engelska i 40 minuter, och lunch efter det.
Sen NO och teknik. Det kommer ta 1000 år innan jag är klar med den där jäkla ficklampan! Usch.

Idag har det bara varit grått och tråkigt ute, riktigt höstväder. Läste på facebook nyss att det bara är 9 veckor kvar till jul. 9 veckor!! Det är SJUKT vad fort tiden går!
Aja, nu kom jag inte på nåt mer att skriva så nu ska jag gå och laga mat. Det blir Spaghetti Carbonara. Hejjdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0