oncontextmenu="return false"

If you ask me how I'm doin I would say I'm doin just fine

Här sitter jag och diggar Gavin DeGraw. Han är grym ju! Hur har jag kunnat missa honom?? Haha.

Fan, jag suger verkligen på det här med att uppdatera. Igår hade vi i alla fall mys här hemma. Åt hemmagjord pizza, och sen Ben & Jerry's på det! Och så kollade vi på Red Riding Hood. Den såg vi visserligen på svenskan i tisdags, men jag tyckte att den var så bra så jag ville se den en gång till ;)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jag klev upp runt 9 imorse och gjorde frukost till mamma och mig. Det uppskattades ;) Knäppte lite kort ute också. Det var dimma och så sken solen genom träden så man liksom såg solstrålarna, eller hur man ska förklara det. Det var fint i alla fall. :)

Imorgon ska jag till kyrkan (man måste ju gå i kyrkan 10 gånger för att få konfirmera sig..), sen ska jag på dans och sen hem till Jennie och sova. Sovmorgon på måndag! Får åtminstone sova en timme längre.

Senare idag ska jag väl ta och plugga SO och matte. Har 3 prov nästa vecka. ÄLSKAR MITT LIV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0